Wielki Szlem Rzeźnicki

• Start i Meta: Cisna
  • Dystans: około 195 km
  • Suma przewyższeń: 9340 m
  • Dycha na Jeleni Skok (ok. 11 km) + Rzeźniczek (ok. 28 km) + Bieg Rzeźnika Sky (ok. 50 km) + Bieg Rzeźnika Ultra (ok. 108 km)

• Limit 4 dni

Dycha na Jeleni Skok

Trasa czerwono/szara: https://tracedetrail.com/en/trace/trace/134004

Ta trasa jako jedyna oznaczona będzie tasiemkami Rzeźnickimi. Na początku pokonacie Jeleni Skok gdzie na szczycie stoi wieża widokowa z której roztacza się piękna panorama. Zbiegając z góry dobiegniecie do utwardzonej drogi którą dotrzecie aż w rejon Majdanu. Tam czeka Was kolejne wyzwanie czyli góra Hon z której czerwonym szlakiem traficie do mety w Cisnej.

Start:
  • Start w dniach 29 maja – 05 czerwca 2021 r. w godzinach 8.00, 10:00, 12:00, 14:00, 16.00 z Cisnej,
  • Meta będzie zamykana każdego dnia o godz. 20:00

Rzeźniczek

Trasa pomarańczowo/zielona  https://tracedetrail.com/en/trace/trace/134001

Trasa: Trasa biegu prowadzi z Solinki, początkowo drogą szutrową przez około 2 km, następnie drogą polną (ok. 500 m) do pasma granicznego. Po skręcie w lewo biegniemy niebieskim szlakiem granicznym, aż na szczyt Okrąglik (1101 m). Na Okrągliku żegnamy się z niebieskim szlakiem i skręcamy w lewo w kierunku Cisnej. Czerwonym szlakiem podbiegamy na Jasło (1153 m n.p.m.), na Szczawnik (1098 m) i na Małe Jasło (1097 m), następnie podziwiając widoki zbiegamy do Cisnej, aż do mety w pobliżu stadionu Orlika.

Start:
  • Start w dniach 29 maja – 05 czerwca 2021 r.  o godzinie 7:15 (max. po 250 osób w danej godzinie) z Cisnej,

• odjazd Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej z dworca kolejowego w Cisnej, peron I, tor 1

Rzeźnik Sky

Trasa:

Wyzwanie odbywać się będzie na  pętli czerwonej  i żółtej https://tracedetrail.com/en/trace/trace/134005

Pętla czerwona:

Na początku pokonacie Jeleni Skok gdzie na szczycie stoi wieża widokowa z której roztacza się piękna panorama. Zbiegając z góry dobiegniecie do utwardzonej drogi którą dotrzecie aż w rejon Majdanu. Tam czeka Was kolejne wyzwanie czyli góra Hon. Po krótkim zbiegu pokonacie dość długi podbieg na Łopiennik z którego zbiegniecie czarnym szlakiem do Dołżycy skąd dalej pokonując jeszcze delikatny podbieg na zboczach Jeleniego Stoku skąd pobiegniecie w dół w kierunku Cisnej.

Pętla żółta :

Z Cisnej ruszamy czerwonym szlakiem (tak samo jak początek pętli niebieskiej i zielonej) Na Rożkach skręcamy w prawo zbiegając w dół do Lisznej. Wspinamy się dalej na masyw Hyrlatej gdzie skręcamy w lewo. Szlakiem niebieskim zbiegamy do Roztok Górnych a następnie po oznaczeniach organizatora wbiegamy na Jasło , skręcamy w lewo w szlak czerwony którym dobiegamy do mety (tak samo jak na pętli zielonej).

Bieg należy kontynuować w wyznaczonej kolejności pętli a czas nie ulega zatrzymaniu w trakcie przerwy uczestnika między pętlami.

Start:
  • Start w dniach 29 maja – 04 czerwca 2021 r. w godzinach 6:00 i 7.00 (max. po 250 osób w danej godzinie),

• meta będzie zamykana każdego dnia o godz. 20:00

Rzeźnik Ultra

Trasa:

Na trasę Biegu składa się pętla niebieska, zielona oraz pętla żółta https://tracedetrail.com/en/trace/trace/134029

Pętla niebieska:

Po starcie wspinamy się czerwonym szlakiem na masyw Jasła na Wyżną i Rożki, po czym skręcamy w prawo, zbiegając w dół do Lisznej. Wspinamy się dalej na masyw Hyrlatej i dalej w dół do Solinki. Później, trasa prowadzi w pobliżu stacji kolejki w Balnicy aż do drogi głównej, w którą skręcamy w prawo by po około 1km skręcić w lewo przy wiosce Maniów. Wspinamy się tam aż do przełęczy Żebrak gdzie dołączamy do standardowej trasy Biegu Rzeźnika. Dalsza trasa jest taka sama jak trasa Biegu Rzeźnika, do Cisnej biegniemy czerwonym szlakiem.

Pętla zielona :

Z Cisnej ruszamy czerwonym szlakiem (tak samo jak początek pętli niebieskiej) którym przemieszczamy się do Rożek i tym razem biegniemy dalej czerwonym szlakiem prosto. Nie skręcamy w prawo tak jak na pętli czerwonej. Szlak czerwony towarzyszy nam aż do zbiegu z Ferreczatej gdzie trafiając na szeroką szutrówkę skręcamy w prawo. Po kilku kilometrach skręcamy w szustrówkę która będzie zamieniać się w ścieżkę doprowadzającą nas do szczytu Paportna na którym skręcamy w prawą stronę by dobiec do szlaku granicznego gdzie także skręcamy w prawą stronę . Szlakiem granicznym dobiegamy do Okrąglika skąd szlakiem czerwonym dobiegamy do Cisnej.

Pętla żółta:

Z Cisnej ruszamy czerwonym szlakiem (tak samo jak początek pętli niebieskiej i zielonej) ale na Rożkach skręcamy tak jak za pierwszym razem w prawo zbiegając w dół do Lisznej. Wspinamy się dalej na masyw Hyrlatej gdzie skręcamy w lewo a nie tak jak za pierwszym razem biegliśmy prosto. Szlakiem niebieskim zbiegamy do Roztok Górnych a następnie po oznaczeniach organizatora wbiegamy na Jasło , skręcamy w lewo w szlak czerwony którym dobiegamy do mety (tak samo jak na pętli zielonej).

Bieg należy kontynuować w wyznaczonej kolejności pętli a czas nie ulega zatrzymaniu w trakcie przerwy uczestnika  między pętlami

Start:
  • Start w dniach 28 maja – 03 czerwca 2021 r. o godzinie 19:00, (max. po 250 osób w danej godzinie),
  • limit: godzina 24:00 (północ), poza dniem 04 czerwca 2021, gdzie meta będzie zamknięta o godz. 20:00 (zachód Słońca)