Mały Szlem Rzeźnicki

• Start i Meta: Cisna
  • Dystans: około 87 km
  • Suma przewyższeń: 4310 m
  • Dycha na Jeleni Skok (ok. 11 km) + Rzeźniczek (ok. 28 km) + Bieg Rzeźnika Sky (ok. 50 km)

• Limit 3 dni

Dycha na Jeleni Skok

Trasa czerwono/szara: https://tracedetrail.com/en/trace/trace/134004

Ta trasa jako jedyna oznaczona będzie tasiemkami Rzeźnickimi. Na początku pokonacie Jeleni Skok gdzie na szczycie stoi wieża widokowa z której roztacza się piękna panorama. Zbiegając z góry dobiegniecie do utwardzonej drogi którą dotrzecie aż w rejon Majdanu. Tam czeka Was kolejne wyzwanie czyli góra Hon z której czerwonym szlakiem traficie do mety w Cisnej.

Start:
  • Start w dniach 29 maja – 05 czerwca 2021 r. w godzinach 8.00, 10:00, 12:00, 14:00, 16.00, z Cisnej,
  • Meta będzie zamykana każdego dnia o godz. 20:00

Rzeźniczek

Trasa pomarańczowo/zielona  https://tracedetrail.com/en/trace/trace/134001

Trasa: Trasa biegu prowadzi z Solinki, początkowo drogą szutrową przez około 2 km, następnie drogą polną (ok. 500 m) do pasma granicznego. Po skręcie w lewo biegniemy niebieskim szlakiem granicznym, aż na szczyt Okrąglik (1101 m). Na Okrągliku żegnamy się z niebieskim szlakiem i skręcamy w lewo w kierunku Cisnej. Czerwonym szlakiem podbiegamy na Jasło (1153 m n.p.m.), na Szczawnik (1098 m) i na Małe Jasło (1097 m), następnie podziwiając widoki zbiegamy do Cisnej, aż do mety w pobliżu stadionu Orlika.

Start:
  • Start w dniach 29 maja – 05 czerwca 2021 r. o godzinie 7:15 (max. po 250 osób w danej godzinie) z Cisnej, odjazd Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej z dworca kolejowego w Cisnej, peron I, tor 1

Rzeźnik Sky

Trasa:

Wyzwanie odbywać się będzie na  pętli czerwonej  i żółtej https://tracedetrail.com/en/trace/trace/134005

Pętla czerwona:

Na początku pokonacie Jeleni Skok gdzie na szczycie stoi wieża widokowa z której roztacza się piękna panorama. Zbiegając z góry dobiegniecie do utwardzonej drogi którą dotrzecie aż w rejon Majdanu. Tam czeka Was kolejne wyzwanie czyli góra Hon. Po krótkim zbiegu pokonacie dość długi podbieg na Łopiennik z którego zbiegniecie czarnym szlakiem do Dołżycy skąd dalej pokonując jeszcze delikatny podbieg na zboczach Jeleniego Stoku skąd pobiegniecie w dół w kierunku Cisnej.

Pętla żółta :

Z Cisnej ruszamy czerwonym szlakiem (tak samo jak początek pętli niebieskiej i zielonej) Na Rożkach skręcamy w prawo zbiegając w dół do Lisznej. Wspinamy się dalej na masyw Hyrlatej gdzie skręcamy w lewo. Szlakiem niebieskim zbiegamy do Roztok Górnych a następnie po oznaczeniach organizatora wbiegamy na Jasło , skręcamy w lewo w szlak czerwony którym dobiegamy do mety (tak samo jak na pętli zielonej).

Bieg należy kontynuować w wyznaczonej kolejności pętli a czas nie ulega zatrzymaniu w trakcie przerwy uczestnika między pętlami.

Start:
  • Start w dniach 29 maja – 04 czerwca 2021 r. w godzinach 6:00 i 7.00 (max. po 250 osób w danej godzinie),